Călător în România

Dimineata

on 5 June 2008

E asa devreme … prima ora din dimineata asta mi se duce cu wordpress. Nu stiu de ce nu am somn. Probabil ca a ramas cafeaua bauta dinaintea examenului de ieri, a doua pe anul asta. Iar am vazut spectacolul. Logica si bunul simt lasate acasa in “lupta” necontenita pentru nota mare. Sunt prea naiva pentru lumea asta, crezand ca se poate vinde un produs neambalat.

Trandafirul ala crescut in buturuga putrezita ar vrea sa arate exact cum ma simt dupa fiecare zi in care mi se arata cum se “razbate” pe aici. Cam firava … poate nepotrivita, dar combinatia e interesanta. Hrana mea este pacatul vostru, cu cat va adanciti in pamant, cu atat ma apropii de soare. De ce te injosesti pentru o hartie ? Crezi ca nepotul nu te va mai ruga cu ochisorii dulci sa-l transformi in avion, daca stie ca ai avut restante in facultate ?


Leave a Reply

