Călător în România

Parere

on 6 June 2008

Top WordPress.com blogs today

  1. ministru >> prim-ministru >> blogger
  2. emo-locker (dulapu` cu emoizi)

Top Posts from around WordPress.com

  • Jurnalul unui bancher român- pamflet
  • Realitatea Tv – ora 20.05
  • Bancuri EMO

    In timp ce cautam ideile pentru a mai scrie un post, am descoperit statisticile ce-mi apar in panou. Se observa cu ochiul liber ca majoritatea oamenilor sunt preocupati de EMO… Nu am fost niciodata in pas cu moda, noutatile au ajuns cat se poate de tarziu la urechile mele, dar urmarind televizorul am recunoscut ciudatenia de o mai vad prin metrou.

Mircea Badea si-a exprimat parerea despre aceasta stare care cuprinde cat mai multi adolescenti, parere pe care o impartasesc. Gusturile nu se discuta, intradevar, asta daca ne limitam la preferintele muzicale si tinuta vestimentara, dar inducerea depresiei si provocarea durerii depasesc limitele mele de intelegere a firii umane.


3 responses to “Parere

  1. clubdeclub says:

    sincer,pe mine MB ma deprima!

  2. cpg25 says:

    Regret sa aflu asta … ar fi fost interesant daca punctai cateva motive.
    Oricum, nu am vrut sa sugerez ca Mircea Badea ar fi cel mai bun comediant…doar i-am expus o parere care se intampla sa fie comuna.

  3. clubdeclub says:

    Am inteles ce ai vrut sa sugerezi.Nu imi place pentru ca isi scoate pe post viata lui:teapa cu fabrica de chibrituri,antrenamentele lui la karate sub ochii lasati pe spate a unei domnisoare,ca este platit de motanul Felix sa abereze despre ceea ce nu crede nici el,etc.
    Vreau sa mentionez ca nu am nimic cu admiratorii lui,fiecare este liber sa-i placa ce vrea.Avem dreptul la opinie,nu?

Leave a Reply

