Călător în România

Vals

on 26 June 2008

E doar traditie…ca pe tort sa apara varsta+1…un semn de speranta. Vrand sa sugereze ca astepti cu drag anul urmator, acele lumanarele mandre printre fructe au fost stinse cu o dorinta confuza. M-am gandit ca trebuie sa sting 21 de lumanari si as avea nevoie de o suflare puternica, asa ca m-au navalit mai multe ganduri, concurente pt acea dorinta. Oricum fericirea nu vine dintr-o lumanare stinsa…doar ca am vrut sa fiu copil din nou, macar pentru acele cateva secunde in care privirile erau atintite asupra mea, sa simt aceeasi emotie si sa nu-mi pese de nimic, facandu-i pe ceilalti sa astepte.

A fost o zi agitata cu drumuri multe prin caldura deja simtita prin toate locurile. Bucurestiul e groaznic pe canicula…parca si semafoarele stau mai mult pe culoarea rosie. M-a cam speriat situatia, gandindu-ma ca asta ar insemna pasul de dincolo de 20 de ani.

Multumesc celor care si-au amintit si au fost draguti sa sune sau sa dea un mesaj. Tehnica a evoluat, gestul asta fiind mult mai simplu de facut, doar intentia sa fie. O nelamurire am totusi. Va dau doua exemple:

* “De ziua ta iti dorim sa nu stii ce e durerea, nici necazul, sa fii fericita si iubita”.

* “Sa ai parte numai de bucurii in viata, sa ti se implineasca toate dorintele si sa nu te ajunga niciodata tristetea.”

Ori oamenii in general se tem de tristete, ori au o impresie (gresita) despre mine cum ca nu am fost fericita pana acum. Daca nici in adolescenta nu am putut sa rad cu gura pana la urechi, sa uit cat e ceasul, sa astept cu inima cat un purice…lucrurile mici se simt mai puternic la varste la fel de mici. Ma tem ca de acum incolo timpul nu va mai avea rabdare. [ cei cu bac-ul mana sus…comentati citatul strecurat😛 ].

Da…a fost si sampanie. Rece si plina de viata … ca sarbatorita. Ar trebui sa pozez si bucataria, sa vedeti paharele [ goale😦 ] ramase.

Si ce era mai important…M-au intampinat dimineata, cu bratele lor parfumate. Ador florile…pe toate. Se pot numi o slabiciune, dar mereu m-au fermecat.

Chiar daca nu am prins perioada de glorie a Mihaelei Runceanu, decopar cu placere melodiile ce-mi lumineaza cele mai intunecate colturi ale sufletului.

Ascultati Adevarul Florilor , si veti intelege de ce. Poate ca pana la urma tot un copil am ramas, incapatanat in fata trecerii anilor…Normal ar fi fost sa scriu asteptarile, propunerile pentru acest nou inceput…schimbarea fireasca a prefixului, dar prefer sa spun ce a fost, de teama pierderii.

Vara asta, prima vacanta de student, are multe de oferit si i-am adus la cunostinta faptul ca nu o voi lasa sa se iroseasca. Da! vreau sa ma indragostesc si apoi sa sufar, dar sa stiu ca a meritat fiecare secunda.


7 responses to “Vals

  1. Cosmin says:

    “Da! vreau sa ma indragostesc si apoi sa sufar, dar sa stiu ca a meritat fiecare secunda”… Ochisori?

  2. Cosmin says:

    Nu vrei sa te indragostesti de mine?

  3. cpg25 says:

    Nu vreau sa nu ma indragostesc…oricum nu pot controla de cine.

  4. ing. Andrei M says:

    Primul lucru care m-a “socat” a fost numarul 21. Dupa ce am citit m-am lamurit🙂. Ziua de ieri a fost frumoasa si calda precum este si sufletul persoanei sarbatorite! Anul trecut a fost ultima mea vacanta de student. Eu iti doresc sa te bucuri de acesta vacanta si deasemenea iti doresc sa te indragostesti insa sa nu suferi! Florile pe care le-ai primit sunt foarte frumoase! Este normal ca o fata atat de draguta sa primeasca flori la fel de frumoase!

  5. La multi ani!!!!! (cu intarzieri,dar e bine si asa)…:*:*:*:* Sa ne traiesti🙂

  6. Tortul ala arata atat de bine………….

  7. cpg25 says:

    Niciodata nu e prea tarziu >:D< Multam…tortul a fost mai bun decat arata😛

Leave a Reply

