Călător în România

Sentiment

on 27 June 2008

Dirty Dancing … un film pe care l-am vazut sub paturica si cu o ciocolata calda, visand la un Mos Craciun care sa stie sa danseze salsa dumnezeieste…apoi l-am revazut pe timp de vara, topind inghetata si imaginandu-ma plonjand in lacul acela fermecat. Printr-o coincidenta dintr-un lant fericit cu o persoana minunata, mi-am amintit de el, am oftat si am zis ca in viitorul apropiat voi reveni la cursurile de dans. Incapatanarea nu ma lasa. De parca asta ar fi totul…

Dansul este o stare, o miscare…o materializare a pasiunii din adancul tau. Corpul tau capata personalitate, stil si se pune in valoare. Unul “murdar” nu poate fi dansat de oricare doua persoane…daca nu exista flacara care sa fie stinsa in cel mai senzual mod cu putinta, cand degetele ei fine aluneca usor pe bratele lui puternice, pregatite oricand pentru saltul fericirii. E o declaratie, o provocare, o dorinta de mai mult si pana la un punct arta plina de viata…viata celor care stiu sa simta.


One response to “Sentiment

  1. Cosmin says:

    multumesc… sa fi iubita ca niciodata pana acum si sa ai parte de cele mai frumoase si mai noi sentimente…

Leave a Reply

