Călător în România

Prietenie

on 8 September 2008

O poveste pe care am gasit-o pe net :

Doi prieteni traversau desertul. Intr-un anume moment al zilei s-au certat iar unul dintre prieteni l-a lovit peste fata pe celalalt. Cel care a fost lovit peste fata, fara a spune vreun cuvant, scrie pe nisip:

« ASTAZI, CEL MAI BUN PRIETEN AL MEU M-A LOVIT PESTE FATA »

Ei isi urmeaza drumul pana ce gasesc o oaza si se hotarasc sa faca o baie. Cel care a fost lovit peste fata, se impotmoleste in nisip miscator dar prietenul sau il salveaza. Dupa ce ajunge la mal teafar si nevatamat, el scrijeleste intr-o piatra:

« ASTAZI, CEL MAI BUN PRIETEN AL MEU MI-A SALVAT VIATA. »

Cel care si-a lovit si salvat cel mai bun prieten il intreaba: « Dupa ce te-am lovit, tu ai scris pe nisip iar acum, ai scris pe o piatra, de ce? » Prietenul sau ii raspunde: « atunci cand cineva te raneste va trebui ca tu sa-l scrii pe nisip astfel incat vantul sa-l stearga din memoria ta, dar atunci cand cineva face ceva bun pentru tine, tu trebuie sa-l scrii in piatra astfel incat vantul sa nu-l poata sterge in veci.»

INVATA SA-TI SCRII RANILE PE NISIP SI…SA-TI GRAVEZI RECUNOSTINTA IN PIATRA.


8 responses to “Prietenie

  1. Cineva says:

    Si cati dintre noi isi depasesc ipocrizia pentru a face asa ceva?
    lectii de viata pentru surzi, orbi si cunoscatori

  2. cpg25 says:

    Daca ar fi fost o poveste des intalnita printre oameni, crede-ma ca n-as mai fi prezentat-o. Asa incerc sa arat ca exista si o alta cale de a rezolva “problemele vietii”. Nu dau lectii de viata, nu sunt eu in masura sa fac asta, doar impartasesc ceea ce vad, aud si ma impresioneaza. Cine vrea sa tina cont de asta, nu are decat!

  3. Cineva says:

    Iar eu de altfel, iti sprijineam aceasta initiativa punctand (poate prea eliptic?) tocmai faptul ca intr-un blog care se vrea a impartasi ceea ce se “vede, aude si te impresioneaza”, e destul de trist ca tocmai asa ceva este considerat a fi deosebit (povestea din postul mai-sus-mentionat)

    Cine vrea, n-are decat sa-si exprime o opinie, sau crezi si tu ca libertatea cuvantului e de aici………………. pana aici?(Dan Perjovschi)

    Multumesc totusi ca ai postat comentariul… chiar si numai din faptul ca ai vrut sa ai si tu un cuvant de spus…

  4. cpg25 says:

    Nu stiu de ce ai adoptat o atitudine defensiva. Nu te-am jignit si in niciun caz nu ti-am limitat libertatea cuvantului. O alta nelamurire ar fi aceea in legatura cu povestea postata…de ce consideri trist faptul ca am prezentat-o ca pe ceva deosebit ?

  5. Cineva says:

    Comunicarea pe net are dezavantajele ei, dintre care si cea a intonatiei cuvintelor.

    Pentru ca cel putin partea frumoasa din lucrurile bune ale vietii (prietenia) n-ar trebui sa fie deosebite (rare) sau explicate in povestioare. ci limpezi si frumoase prin intelegerea tacita a acestui fapt.

  6. cpg25 says:

    In ajutor vin si cateva emoticon-uri care functioneaza pe blog…adica sunt si grafice. Era clar ca pe undeva s-a strecurat o neintelegere.

  7. cpg25 says:

    N-ar trebui sa fie … dar din pacate nu traim intr-o lume ideala. Vroiam sa sensibilizez si atat. Nu m-am gandit la alte efecte secundare…

  8. Cineva says:

    Probabil, dar nu este cazul ca nici tu sa iti faci probleme de efecte secundare. Eu as zice ca este cu atat mai bine cu cat trezesti niste comentarii in randul cititorilor.
    Asadar, spor si voiosie oricum ar fi.

Leave a Reply

