Călător în România

Minunatul neprevazut

on 28 September 2008

Vremea nu ne-a speriat, desi pe la toate buletinele de stiri, cu cateva zile in urma, se anunta o sambata urata si suparata. Era week-endul nostru si vroiam plimbare. Nu la Germanos😛 . O idee a fost sa alegem iesirea din Bucuresti dinspre Voluntari. In comuna, vedem panoul cu distantele pana la orasele accesibile de pe DN2-ul pe care circulam. Buzau – 115 km. Tot inainte !

Cu ajutorul GPS-ului am ajuns in centrul orasului si dupa ce am lasat masina in parcare, cladirea mare pe care o vedeti in poza de mai sus, ne-a sarit in ochi. Este vorba despre Palatul Comunal. Mi-a aparut ca o bomboana roz pe un tort de ciocolata norilor tomnatici. Nu stiu sa va spun pe ce strazi am mers mai departe pt ca acest detaliu nu m-a preocupat. Eram fascinata de linistea si curatenia ce se simteau in comparatie cu Bucurestiul. Linistea poate ca se datora vantului ce aducea un frigul in oras, dar mi-e greu sa cred ca intr-o zi de vara, de exemplu, gasim un trafic infernal. Spun asta dupa cum am vazut parcarile care nu erau asa aglomerate.

In plimbarea noastra ne-am intersectat cu cativa tineri, deloc neobisnuiti, semn ca moda circula destul de repede. Am oprit la o patiserie din colt de strada pt un covrig cu vanilie. Foarte bun pt o gustare. Usor tremurand, pofta de aventura a disparut treptat, dorinta de intoarcere crescand o data cu viteza vantului. Regret ca am ajuns in Buzau in perioada asta si imi promit sa-l mai vizitez in vara…macar pt Parcul Crang😛.

Pentru istoria orasului si mai multe detalii aveti la indemna site-ul primariei si mai multe poze facute de mine gasiti aici.

Apoi, continuand pe DN 2B, am ajuns in localitatea Faurei, judetul Braila. Nu l-am gasit pe Nicolita, dar am vazut multe case nou construite pe terenuri ce pareau parasite acum multi ani. Faureiul este al noulea cel mai mic oras al Romaniei, cu aproximativ 4000 de locuitori, primind titlul de oras in anul 1968. Erau cateva copilite la colt de strada ce mancau struguri si se minunau de interesul cu care priveam imprejurimile. Multe s-au schimbat, fondul a ramas acelasi. Slava Domnului pt campaniile electorale…stiti voi la ce ma refer.


One response to “Minunatul neprevazut

  1. Ada says:

    !!!!

    Nu imi vine sa cred ca ai venit la Buzau si nu m’ai anuntat.
    No, no, miss. that pisses me off!😦

Leave a Reply

