Călător în România

Etapa 1 – Sa ne cunoastem

on 1 October 2008

Am reusit sa intru in grupa 18 a concursului PCNews.ro. Urmeaza sa parcurg etapele…multele etape.

Prima dintre ele este foarte usoara, din fericire, si presupune prezentarea motivatiei care alimenteaza blogul si o estimare a traficului. [ http://pcnews.ro/2008/09/15/etapa-1-superblog2008/ ]

De ce am blogul ? Pt ca imi place senzatia pe care o am cand dau refresh si imi apar gandurile si pozele online pt lumea intreaga. Fotografia ma pasioneaza de ceva vreme, de scris ma temeam oarecum din cauza lipsei de inspiratie fireasca din timp in timp . Mi-am gasit resursele in oamenii si natura ce ma inconjoara, iar blogul asta a devenit ceva mai mult decat un jurnal personal.

Traficul blogului apare in coloana din dreapta, fiind un widget oferit de wordpress, si in momentul in care scriu acest articol, vad ca din iunie 2008 au fost 5132 vizite. Pt asta va multumesc si sper sa-mi tineti pumnii stransi pt concursul asta.


Leave a Reply

