Călător în România

De campanie

on 25 November 2008

img_9818img_9819

De cum am iesit pe usa, ca sa plec la facultate, am avut o surpriza. M-a speriat fasaitul pungii de plastic atarnate de clanta. De-o data palierul a fost invadat de George Becali si al lui partid, PNG. Fiecare usa de apartament era colorata viu si binecuvantata de urarile de sanatate al domnului numit mai sus. Nici nu vreau sa-mi bat capul sa aflu daca au voie sa faca asta, dar nu am cum sa nu ma intreb ce urmeaza. Cu siguranta nu se vor opri aici.

Continutul pungii este dezamagitor : un calendar pe 2009, cu o iconita pe verso si niste mini-afise electorale cu un alt domn Giurascu Constantin. Total neinspirata actiunea…desi s-ar putea ca de acum sa vad stimatele mele vecine pensionare cum merg la piata cu Becali, dar cu aceeasi suma de bani in portofele. Nu stiu de ce s-au gandit ca ne pot “indulci” cu o punga de plastic si ceva hartiute colorate. Nu tu o ciocolata, ca tot vin sarbatorile sau ceva mai consistent, sa fie abureala veridica. Sa ne spele geamurile, sa ne duca gunoiul menajer sau sa mearga la piata in locul nostru, cu listuta, sunt cateva din recomandarile mele calduroase si decente.


Leave a Reply

