Călător în România

Ai timp pt Dumnezeu ?

on 9 February 2009

CITESTE NUMAI DACA AI TIMP PENTRU DUMNEZEU

Doamne, cand l-am primit m-am gandit…
N-am timp pentru asa ceva… si in plus nu e potrivit la serviciu.
Apoi am realizat ca exact felul asta de a gandi, tocmai asta e cauza atator probleme azi in lume.
Incercam sa-l tinem pe Dumnezeu in biserica duminica dimineata… Si poate duminica seara…
Si, poate, la vreun eveniment in mijlocul saptamanii.
Si ne place sa-L avem in preajma la boala…
Si, bineinteles, la inmormantari .

Cu toate acestea, nu ne facem timp pentru El la serviciu sau la joaca…
Pentru ca… partea asta a vietii credem… ca o putem, ca trebuie sa o rezolvam singuri.

Doamne, iarta-ma daca vreodata mai cred ca exista…
un timp si un loc anume unde…
EL nu e pe primul loc in viata mea!
Ar trebui sa gasim totdeauna timp sa ne amintim cate a facut El pentru noi.

Isus a spus: “Daca te rusinezi de mine, si eu ma voi rusina de tine in fata Tatalui.”
Te rusinezi de Domnul?
Da, il iubesc pe Domnul!
El este izvorul vietii si Mantuitorul nostru .

El ma tine in fiecare zi. Fara El voi fi nimic, nu voi reusi nimic. Fara El sunt nimic. Insa, fiind cu Cristos, El ma intareste.   ( Fil . 4:13)

POEM
Am ingenunchiat rugandu-ma, dar nu prea mult, caci multe altele aveam de facut.
Ma grabeam la serviciu, chitantele erau gramada.
Asa ca am ingenunchiat si am spus grabit o rugaciune,

M-am ridicat apoi repede sa plec.
Datoria mea de crestin era implinita, sufletul meu se putea linisti.

Toata ziulica n-am gasit timp sa spun o vorba buna, sa vorbesc cu prietenii despre Isus.
Oricum, ma temeam ca mi-ar rade in fata.

N-am timp, n-am timp, prea multe de facut…
Ma plangeam intruna….

Chiar n-aveam timp pentru un suflet la nevoie?
Poate nici timp sa mor???
M-am apropiat de Domnul, i-am stat in fata cu ochi mariti:

Tinea in maini o carte,
Cartea vietii

Dumnezeu s-a uitat in carte:” Numele tau nu-i de gasit. Aveam de gand sa-l trec in carte, dar timpul mi-a lipsit.”

De ce ne e mai greu sa spunem adevarul, si atat de usor, o minciuna?
De ce ne ia somnul in biserica, dar ne trezim imediat ce predica e gata?
De ce ne vine atat de greu sa vorbim despre Dumnezeu, dar atat de usor cand e vorba de lucruri frivole?
De ce gasim plictisitoare o cartulie religioasa, dar ne uitam cu interes intr-o revista la moda?
Cum de ne e atat de usor sa stergem un mesaj religios, dar trimitem tot felul de prostioare?
De ce bisericile devin tot mai mici, in timp ce barurile si cluburile de dans sunt neincapatoare?

Te dai batut? Mai gandeste-te !

Nu uita, Dumnezeu ne priveste..
Roata rugaciunii.
Haideti sa vedem daca diavolul poate opri ofensiva!

Rugaciunea e un lucru minunat…
Nu costa nimic, dar rasplata e minunata!
BINECUVANTAREA LUI DUMNEZEU SA FIE CU NOI, CU TOTI !

Binecuvantarea Domnului sa cada asupra ta! Sper ca toti sa fiti binecuvantati, asa cum sunt eu, in urma acestui mesaj!


5 responses to “Ai timp pt Dumnezeu ?

  1. Birbal says:

    Interesant articolul, mi-a facut placere sa citesc chiar daca “nu e potrivit la serviciu” dupa cum bine ziceai. Acum parerile sunt impartite dar, ipotetic vorbind, daca ar exista totusi un creator, un Dumnezeu acolo sus mi se pare absurda ideea sa-mi dedic viata inchinandu-ma lui, ridicand-ul in slavi. E ca si cum eu as creea niste fiinte si le-as cere ca in toata existenta lor sa mi se inchine mie…e cam trist si nu inteleg rostul. Poate ca analogia pe care o voi exprima pare absurda, dar eu cam asa ma simt: ca si cum as fi un caine iar daca stau cumine, dau din coada, imi ascult stapanul, fac tot felul de scamatorii, primesc bomboane, sau ce stiu eu ce bunatati.
    Cred ca rolul nostru pe Pamant e cu totul altul, avem destule puteri si capacitati de care cei mai multi dintre noi nu se folosesc, nu le descopera sau nici nu-i intereseaza. Putem face multe pentru noi, pentru ceilalti si pentru intreaga omenire, avem cu ce dar nu ne pasa. Bineinteles toate acestea sa le facem fara a uita de unde am plecat si sa avem respect pentru cei care au contribuit la formarea noastra, chiar si acel Dumnezeu.
    Numai bine!

  2. Cristina Pantazi says:

    Dumnezeu nu-ti cere sa-l ridici in slavi si sa I te inchini la toate colturile. Nu asta conteaza pt EL. EL nu a cerut sa se ridice atatea biserici cate sunt in tara asta, spune sa nu-ti faci chip cioplit. EL vrea sa il primesti in suflet si in viata ta, sa-L lasi sa-Si arate dragostea fata de tine. Nu e o joaca, Dumnezeu nu ne dreseaza dandu-ne bomboane. Puterea si capacitatile de care spui tu sunt fara noima daca nu ai sufletul curat si binecuvantarea Domnului. Credinta in El presupune recunoasterea fortei Sale. Esti propriul tau stapan, dar condu-ti viata asa cum Domnului ii place, pt a primi mantuirea.

  3. Birbal says:

    Ma rog, parerile sunt impartite, nu sunt intru totul de acord cu tine, dar nici nu vreau sa intru in polemica pentru ca subiectul este interminabil. Viata si-o creeaza fiecare cum crede, important e, atunci cand se trage o linie sa ai cu ce fii mandru.
    Toate cele bune!

  4. Cristina Pantazi says:

    Parerile sunt impartite mereu, credinta adevarata este doar una.
    “Eu sunt calea,adevarul si viata!” spunea Iisus.

    N-am incercat sa convertesc pe nimeni, sa ma impun. Doar am facut cunoscute aceste realitati cu care ne confruntam, cum se pierde esenta si ne ratacim in aparente.

  5. samiclea says:

    da…foarte adevarat,foarte la moda ce spuneai u acolo…intrutotul de acord…..o solutie la aceasta ar fi parerea mea prioritatiile…pentru ca timpul ni la dat tot Dumnezeu,fiecare minut fara el e o risipa…eu cred ca ar trebui sa ne stabilim prioritatile si sa facem diferenta numai pentru el …fiti binecuvantati

Leave a Reply

