Călător în România

Joc nou : Leapsa

on 21 February 2009

Bloggerii pastreaza viu spiritul de copil jucaus. Am primit leapsa de la Raluca, prin care trebuie sa va scriu 14 lucruri despre mine, nu toate in conformitate cu realitatea. Trebuie sa ma joc intr-un fel cu mintile voastre si voi sa decideti care ar fi adevarate si care nu.

Nu voi spera ca ma cunoasteti intr-atat de bine, asa ca nu intru foarte mult in detalii.

1. Sunt fata de 20 de ani, 7 luni si 26 de zile.

2.Detin permis de conducere auto de peste 2 ani si viteza maxima cu care am circulat a fost de 190km/h.

3.Sunt studenta la Facultatea de Matematica si Informatica, Universitate Bucuresti si Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice.

4.Am publicat 3 poezii in revista liceului.

5.Am obtinut mentiune la olimpiada judeteana de Chimie Organica in clasa a XI-a.

6.Intotdeauna mi-a placut sa vorbesc in fata unui public numeros.

7.Articolul vestimentar pe care il port cu cea mai mare regularitate este fusta mini.

8.Sunt innebunita dupa ciorba de burta.

9.In fiecare dimineata, inainte sa plec de acasa, fac 50 de flotari.

10.Imi doresc sa fi avut ochii de culoare verde.

11.Urmaresc fara probleme un meci de fotbal, chiar imi place sa comentez astfel de competitii sportive.

12.Aproape in fiecare seara, ma culc dupa ce-l vad pe Mircea Badea.

13.De-a lungul timpului, am fost de 3 ori la mare, pe litoralul romanesc.

14.Ma visez ca fiind prima femeie, presedinte a Romaniei.

Sunt curioasa de parerile voastre. Pasez si eu leapsa lui Andrei si Alexandrei [sa ne spuna 14 lucruri despre ei si cum s-au cunoscut] si lui Florin.


9 responses to “Joc nou : Leapsa

  1. Andrei M says:

    Vom reveni cu detalii.
    Pot spune cu certitudine ca pct 5 nu e adevarat. Nu putea fi olimpiada judeteana in Bucuresti😉

  2. Cristina Pantazi says:

    @ Andrei
    Regret sa te anunt ca a putut fi. Si punctul 5 este adevarat.

    @Raluca
    Nu stiu ce impresie ti-am lasat, dar am avut oroare de discursuri de cand ma stiu…iar poeziile pe care le-am scris in liceu, le-am pastrat pt mine…n-am avut curaj sa public.
    Ma imaginez o bruneta cu ochii verzi … da! Mi-ar fi placut. Punct bonus si pt mare, m-ai nimerit.

  3. Florin says:

    9 7 13 zic eu ca nu🙂

  4. Cristina Pantazi says:

    Touche! cu 9 si 7 … nu-s adevarate, dar n-ai fost atent la comentariul Ralucai…stabilisem deja ca 13 e adevarat.

    Oricum, nu e asta tot. Nu s-au lamurit punctele 1,2,3,8,11,12 si 14.

  5. George says:

    true:3;4;7;10;12 doar atatea poate ne si raspunzi ca sa stim si noi.
    Merci / George

  6. Cristina Pantazi says:

    Draga George,

    Ca sa inchei framantarile tuturor am sa spun seria de afirmatii adevarate despre mine:

    1, 2, 3, 5, 10, 11 si 12.

    Evident, restul sunt false.

    Reactii ? Surprinsi ?

  7. Florin says:

    Credeam ca aia cu poeziile e adevarata🙂

  8. Cristina Pantazi says:

    Pai 3 poezii am scris … si le-am pastrat pt mine, dar nu pt mult timp . In momentul asta nu mai stiu daca se mai gasesc scrise pe undeva. Mi-aduc aminte ca dupa o luna nu mi-au mai placut😛

Leave a Reply

