Călător în România

Aniversare muta

on 5 June 2009

De exact un an va dau semne ca inca traiesc. Iata cum si cat au fost ele receptate:

stoc

top_articole

A fost un an plin de schimbari si mi-as fi dorit sa pot tine si blogul la pas cu ele, insa timpul a avut alte planuri cu mine.

117 articole care au inceput timid cu ganduri simple de-ale mele, au continuat cu jocuri si concursul SuperBlog, ce m-a facut sa-mi vâr nasul in lumea tehnologiei, si recent constau in prezentarea locurilor pe care le vizitez si vi le recomand.

Oamenii ajung acum pe blog, la brat cu Google, dupa ce cauta anumite manastiri, trasee si harti sau parcuri din Bucuresti .

In momentul in care scriu acest articol aniversar, s-au numarat 18. 115 vizualizari in total si conform ZeList, “sunt mai tare decat 49,42% din blogeri”.

Asta o notez aici mai mult pentru mine si nepotii mei, pentru ca imi place sa-mi analizez activitatea si sa primesc feed-back.

WordPress e bun cu mine si imi ofera astfel de informatii.

Mai jos e prezentata situatia vizualizarilor din acest an, pe fiecare luna ce a trecut.

views_monthMa simt bine impartasind si ma bucura gandul ca poate am reusit sa indrum pe cineva in planificarea unei calatorii sau simple plimbari care i-a adus multumire.

Planuri de viitor ? Nu stiu sa va spun, am sesiuni de terminat, ganduri de adunat si apoi negociez cu timpul sa va mai scriu ce stiu.

Multumesc pt click-uri si va mai astept pe aici.


8 responses to “Aniversare muta

  1. La multi ani !!! says:

    LA MULTI ANI !!! astazi sarbatoresti primul anisor. Ne-am bucurat cand am citit despre locurile frumoase de vizitat de la noi din tara, cand am citit glume si ne-am uitat la filmulete funny. Diverse poze care au placut ochiului si o gramada de informatii datorita tehnologiei care bate la usa. Sa stii ca in noul an ne vom astepta la mai mult de la tine, nu vrem sa cobori stacheta, doar sa o ridici cat mai sus. Inca o data la multi ani si bafta in continuare😉

  2. raluka says:

    La multi ani! Sa scrii la fel de frumos si ordonat si de acum inainte, indiferent cum te shimba viata! pupici si numai succese

    • Cristina Pantazi says:

      Multumesc, Raluka :*
      Si imi pare rau ca n-am putut ajunge la ZBB. Am fost prinsa intre examene, si maine am unul.

      Stai linistita, stilul mi-l pastrez, poate schimb doar continutul.

      Ai grija de tine si zile de vara cat mai frumoase.

  3. :) says:

    La multi ani🙂 Succes la examene!

  4. :)) says:

    Frumos,dar oare ce ganduri ai tu de adunat?
    gandurile ar trebui sa fie in mod normal ordonate nu imprastiate,nu-i asa?
    in cazul persoanelor analitice asa ar trebui…frumoase locuri, asteptam unele cel putin la fel de frumoase.
    In vacanta negocierea cu timpul este foarte usoara

    • Cristina Pantazi says:

      “gandurile ar trebui sa fie in mod normal ordonate nu imprastiate” … poate ai dreptate, dar n-am sustinut nicaieri faptul ca traiesc si simt “in mod normal”. Am traversat o perioada destul de agitata, presarata cu situatii contradictorii. Multe s-au decis si acceptat. Trebuie sa adun gandurile pentru a vedea ce fac mai departe. Intradevar, vacanta va fi un atuu important si am de gand sa profit de el.

      Dupa examenul de maine am sa scriu pe blog cum a fost in Parcul Natural Bucegi. Sper sa va mai pot aduce vesti de prin tara, impresii si poze. Stiu ca asta mi-ar placea enorm.

Leave a Reply

