Călător în România

Mamaia rasarita

on 5 August 2009

Drepturile de autor nu-mi apartin. Am primit acordul de publicare a acestor poze minunate. Sper sa va bucure atat cat m-a bucurat si pe mine. Enjoy!

Editare ulterioara : Intre timp autorul pozelor a scos pe piata virtuala un blog foto, il vedeti aici : www.acc31.wordpress.com .


4 responses to “Mamaia rasarita

  1. achilianu says:

    sal.te-am trecut in blogroll…apropo…blogul meu de acum este cel de pe toateblogurile.ro celalalt nu mai exista pentru ca l-am sters😛
    Ms…sanatate…

  2. Ozana says:

    Foarte frumos. Excelent! =D>

Leave a Reply

